torsdag 22 januari 2009

Att köpa boken Prins Annorlunda

Nu är det några som har frågat hur man gör för att köpa boken "Prins Annorlunda" direkt från mig.
Då gör man så här:
skicka ett mail till min vanliga adress: soren@trollen.se
Där skriver ni hur många ni vill köpa, och om det ska stå någon särskild hälsning till nån.
Till exempel "Till Moster Beata" (om man nu vill ge en bok till moster Beata..)
Sen skriver jag, Yvonne och Prinsen himself i boken.
Då skickar jag kontouppgifter till er som ni kan sätta in pengarna på.
Sen skickar jag boken.
Enkelt, va?

Priset är 150:- plus frakt (oftast kostar det cirka 30 kronor med ett frankerat kuvert, tror jag)

Oki?

3 kommentarer:

Lena-fena sa...

Aspelut! Inkommer med beställning.

Airspirit83 sa...

Nä... varför kunde man inte ha fått veta det tidigare :P Önskade ju er bok i julklapp och fick den så klart. Men det hade ju varit ännu roligare att ha Prinsen och era namn signerade i boken. :P Kan ju vara lite jobbigt om att beställa en till bok när man har fått den första som en gåva av en närastående.

Carina - den gråa pippin sa...

Suveränt!
Skickar mejl........ Ses över den sidan cyberrymden.