måndag 1 december 2008

Nu är det december!

Den första december står det i almanackan.
Det är inte klokt.
Men jag vet inte om det är så dumt heller.
Jag ser ju hellre att det är december än till exempel Blasember.
För nån sån månad finns ju inte.
Och då skulle det innebära att jag inte heller finns. Och det vore ju synd.
Tycker jag.

I dag har jag haft en liten föreläsning om "Prins Annorlunda".
Det gick bra.
Sen har jag uträttat en massa ärenden och fixat med papper och räkningar.
Det skulle jag inte ha gjort om det varit Blasember.
Då skulle jag ha legat på en soffa och tittat på film hela dan. Inget hade spelat nån roll.

Och i morgon ska jag SKRIVA!
Äntligen!

1 kommentar:

♥ Sanna ♥ sa...

Härligt att föredraget gick bra, vilka är det du håller dessa föredrag för enbart organisationer eller är det bokklubbar eller företag??
Hoppas du har haft en bra advent själv har jag legat sjuk och igenmulad ;0)
Ta hand om dig!!
KRAM