torsdag 4 oktober 2012

Sune i Grekland - All inclusive

Så här ser den ut, vår nya trailer till filmen "Sune i Grekland - All inclusive" som har premiär på juldagen i år.



Eftersom jag har sett hela filmen klippt så kan jag säga att trailern ganska bra talar om hur pass rolig filmen är. Även om filmen är ÄNNU roligare!

Jag vet att många har reaktioner på att det är "fel" pappa Rudolf och så vidare.
Men läs gärna mitt tidigare inlägg i den frågan.
Det är inte så att minnet falnar av den gamla filmatiseringen, på grund av den här nya!
Den gamla är fortfarande precis lika bra!
Och den nya är OCKSÅ bra!
Jag kan garantera det!

Jag känner mig så stolt över den här filmen.
Och just nu sitter vi och funderar på handlingen i film 2.
Vårt mål är naturligtvis att den ska bli ännu bättre!

Om ni läser kommentarerna på mitt förra inlägg om filmen så kan ni även läsa den "gamla regissören" Stephan Apelgren, som skriver om den nya filmen.

Nåväl.
Kika på trailern.
Hoppas ni kommer gilla den!

Tjing!



14 kommentarer:

Tina sa...

Verkar helt i min smak ! Ha ha ha ! underbar !! Den "nya" pappan är redan innan en favorit så kan bara bli succe !! Bra jobbat ! Kram Tina

imse sa...

Kul! Väntar med spänning.

Fotobloggen sa...

Hej för rolig underhållning!
Var på Biblioteksinvigninen idag, fick många skratt av att lyssna på dig och kusinen. Men fick många gamla minnen som popade upp, Almanacks jingeln har varit uppspelad i huvudet "Alltså, almanackan, rixradion, 70184 Ö-O".

Fantastiska böcker ni skriver. Jag läste dem i min tonår, och nu läser jag dem för min 7åring, en läsning som roar både mor och son :-)

Ser fram mot 25dec då vi kommer sitta bänkade på biografen. Vi tillbringade 2veckor i sommras på just Sunwing i Kalithea, och hade flera möjligheter att få se när filmen spelades in. Det kommer bli så spännande att få se filmen som definitivt kommer locka till flera skratt!
/Marie

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Why people still use to read news papers when in this technological
globe the whole thing is available on web?
My homepage ... credite Ohne schufa

Anonym sa...

Amazing blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A design like yours with a few simple adjustements would really make
my blog stand out. Please let me know where you
got your design. Thank you

Also visit my web blog ... Forum Private Krankenversicherung
Look into my blog post :

Anonym sa...

Heya just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the pictures aren't loading properly. I'm not sure
why but I think its a linking issue. I've tried it in two different web browsers and both show the same outcome.

My webpage: vergleich gesetzlicher krankenkassen
Also visit my web site ...

Anonym sa...

Does your website have a contact page? I'm having trouble locating it but, I'd
like to shoot you an email. I've got some recommendations for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it improve over time.
Visit my web site ... search engine optimisation experts

Anonym sa...

Hi there! This post couldn't be written any better! Looking through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this. I most certainly will forward this article to him. Fairly certain he'll have
a very good read. Thank you for sharing!

Take a look at my web-site;
my webpage -

Anonym sa...

Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew
of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my
newest twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
Also visit my website ... Credit Card For Bad Credit

tusselina sa...

Jag struntar högaktningsfullt i vad recensenterna säger, nästa vecka tar jag med en tjej med funktionshinder på filmen, hennes föräldrar är så nöjda med upplägget, bio + lunch på stan.
Vi ser båda fram emot detta.
kram

Anonym sa...

Thanks very nice blog!
My website :: all Inclusive Cayman islands vacation Packages