torsdag 19 maj 2011

Det är väl bara att kvittera?

Jag fick ett nytt härligt erbjudande.

Jag fattar ingenting.
Och glöm inte att klicka på "Read speaker"-knappen.
Det är då ni får ett härligt morgonskratt.

---


Kvittera

Jag har en цmsesidig verksamhet fцrslag av цmsesidigt intresse att dela med dig;
det innebдr цverfцring av en stor summa pengar. Jag fick din referens i mitt sцkande efter nеgon som passar min fцreslagna affдrsfцrbindelsen. Om du дr intresserad av att arbeta med mig kontakta mig genom min privata e-post (patrickchan2129@yahoo.com.hk) fцr ytterligare information,

dina tidigaste svar pе detta brev kommer att uppskattas.



Bдsta avseende
Mr.Peter Wong
Hang Seng Bank Ltd


----

Åh, så sugen jag blir.

:)

3 kommentarer:

Vendeltid sa...

Ja, kvittera omgående!! :)

Anonym sa...

Tror jag ska maila honom på en gång;-)


Hoppas föreläsningen gått bra och att både människor och djur blev nöjda!

Marina sa...

Eftersom dessa mail fortsätter att dimpa ner ( tillhör också dom som får massor av spännande erbjudanden!), så kan man ju fundera på om det faktiskt finns dom som nappar på det!?