tisdag 3 maj 2011

Ska man slå till?

I dag fick jag ett sånt där erbjudande igen.
Sånt som är svårt att motstå.

Det är så hysteriskt roligt att läsa - så jag publicerar det utan några ändringar.

Och glöm inte att klicka på "Read-Speaker-knappen" så får du det uppläst för dig.
Föreställ dig samtidigt att det är herr Chinh som läser vid sin dator hemma i Vietnam.
Kanske tänker han: "ett sånt här erbjudande måste väl herr Olsson i Örebro, Sverige uppskatta. Svårt att tacka nej till, liksom"

Nåväl. Här kommer det.
Klicka. Lyssna. Njut.

--



AFFÄR ERBJUDANDE

Svensk är inte min språk , så behaga förlåtelse kvaliteten av min stavning

JAG er Mr. Chinh , ex-arbetaren på SACOMBANK VIETNAM ), en affär partnern
och mig själv har en enorm pengar beloppen tillgänglig för investeringen
avsikterna och din erfarenhet och affär vänskap är krevad till göra den en
framgång.

Den er mycket viktig för du till komma i kontakt med jag igenom Email:

med det följande informationen: chcongle82@yahoo.com.vn


Din full Namn:
Telephone/Fax:
Affär erfarenhet:
ålder:
E-mail address:

Med den hår informationen JAG kanna skaffa du med mer detaljerna och
dokumentera angåande mig själv, den här transaktionen och hur vi vill
företa proceduren omedelbart. Undersöka i din land er med du
representerande oss vilja bli värderat om din affär idéerna de/vi/du/ni är
god , behag tillstånd din affär idéerna i din svara , om du icke gör det
har någon , du vill bli rådet på hur till gå omkring den i löpet av
procedur. Den er viktig så pass du hålla innehållen om sända med posten
till dig del den enorm belopp involverat och faktumen fakta åt den här
transaktionen er icke behov onödig uppmärksamhet.


Tack själv mycket
Regards,
Mr. Chinh

7 kommentarer:

Liselott Hernqvist sa...

Hehehe inte bara jag som får såna "fina" brev

Fredrik Lundblad sa...

Ärligt talat förstår jag inte hur du skulle kunna tacka nej. Once in a life time grej jö.

Marina sa...

Låter som en fantastisk chans! Förstår att det är svårt att motstå...

Susjos sa...

Det är bara att slå till!! :)

sorenolsson sa...

Liselott - nä. Vi är 2 som får dem.Du och jag...

Fredrik - ja, det handlar ju om mycket pengar! Och säkert en god chans att få ett trevligt samtal med mister Chinh

Marina - ja. det är ju inte utan att man blir sugen på att svara.

Susjos - Mm...SLÅ är precis det man vill...

Vendeltid sa...

Make us 3! Jag får dem också. Iofs är det oftast från Afrika, men ändå. Jag fick till och med ett mail från en 21-årig kvinna som tyckte att jag verkade intressant, hon ville bli vän med mig. Jag fick veta att hon var snygg (vad nu det har med vänskap att göra?) och att hon var singel. Ehm, jaha, men jag är gift.. Kommer det att sätta käppar i hjulen för denna ev. vänskap tro? ;-)

Tobias sa...

Antar att du nappade direkt?!?!