tisdag 24 maj 2011

Hur tänkte de nu? Del 4

Undrar om man kunde ha ett lite extra festligt omslag till den nya skivan?
Varför inte testa med en avklädd naken man med en upp och nervänd docka i famnen?
Det känns lite crazy.
Och SÅ mycket jag, liksom.
Så kanske Xiu Xiu tänkte?
Vad vet jag.
Omslaget till skivan är i alla fall mycket...märkligt?











Alltså...tänkte de alls när de gjorde omslaget?
Och om de gjorde det - varför?

Men när man sedan lyssnar till Xiu Xiu så kanske man fattar mer?

Klicka och inse att det här är ingen vanlig sångare...

Nä, såna här omslag får mig att må riktigt illa.

Isch.

4 kommentarer:

Fredriksson sa...

Haha ja hur tänkte de här. Alltså den hade jag nog inte ens vågat ha i min skivsamling.
Ska det vara naket ska det vara Samantha Fox:)

Anonym sa...

verkar sjukt, hela bilden ger kalla kårar, Sören jag gillade inklippet på pluras förra program, ta intryck där vettja. Eva på gamla serviceverkstaden i kga.

Anonym sa...

Läs Katastrofala omslag

imse sa...

Nej usch vilken hemsk bild!!