lördag 21 maj 2011

Hur tänkte de nu? Del 2

Al Davis och the Cristian Crusaders.
Nån som minns dem?

Troligen inte.

Kanske lika bra det.

De gjorde i alla fall en skiva.
Festligt värre.
Här gäller det att klä upp sig och göra sig fina, kanske de tänkte.
- Sträck på dig min son, sa mamman. Som jag.
- Äh, skit samma, sa sonen. Jag gör som jag vill. Jag vill se cool ut. Se bara på mina fina polisonger. Jag är grym.
- Är det okej att jag gömmer mig lite bakom dig mamma? säger den andra sonen.
- Ja, det är nog bra om du inte syns så mycket. Din bror är mycket tjusigare så han får stå i förgrunden.

Kanske tänkte de så.
Stolta poserar de vid gräsmattan.

















Och eftersom Spotify är en sån fantastisk uppfinning så finns ju en del låtar sparade som man inte trodde existerade.
Har inte hittat nån låt med kombinationen av Al Davis och Cristian Crusaders.
Men här är i alla fall Al Davis när han var som bäst.
Lyssna och njut!

Man kan ju höra att han var en hejare på att sjunga på sin tid.
Hur The Cristian Crusaders lät finns det ingen som kan svara på.
Tack och lov.

Ha en fin lördag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jösses vilka galna omslag du hittat!!