måndag 11 oktober 2021

Ny bok om Luna

 I dag släpps den tredje boken om Luna. 

"Luna och Superkraften - Det Osynliga Barnet".

Det här är en serie som jag skriver tillsammans med Martin Svensson och Leif Eriksson. 

I just den här boken så upptäcker Luna och hennes kompis Ben en osynlig person. Hur man nu kan upptäcka en osynlig person...?

Ja, de gör det med hjälp av sina superkrafter, förstås!

Vi håller just i detta nu på och färdigställer bok nummer 4 om Luna. Den kommer ut i mars nästa år. 

I övrigt så är det mycket ljudböcker som ska läsas in nu under hösten. 

Vi har ju delat upp läsandet av olika berättelser. Anders läser Sune, jag läser Bert och Håkan Bråkan. Anders läser Tuva-Lisa och jag läser Galna Gatan.

Nu i december så är det 30 år sedan vi kom ut med julkalendern "Sunes Jul" och det vill vi uppmärksamma på nåt vis.

Därför har vi specialskrivit en kalender som sträcker sig över 31 dagar i december. Det är gamla outgivna sagor, nyskrivna sagor om nya karaktärer och helt nyskrivna sagor om våra mest etablerade karaktärer. 

Så hela december kommer att fyllas med historier om Sune, Bert, Håkan Bråkan, Galna gatan. Tuva-Lisa, Ful-Otto, Orvin som åker hiss, Storasyster & Lillebror och många, många fler.

Den kommer att ges ut exklusivt som ljudbok i första hand. 


3 kommentarer:

Janice Aliena sa...

Jag fick min ex kärlekspartner att återvända till kärleken och lita på mig mer än någonsin tidigare. Hela mitt liv har jag aldrig trott att kärleksförtrollningstrollkarm kunde få tillbaka min ex kärleksman Andrew, tills min vän introducerade mig för den riktiga trollformeln, tidigare har jag kontaktat några trollformler för att hjälpa mig men ingen av dem kunde hjälpa mig , några krävde mer pengar tills jag följer enkla instruktioner från stor kärleksförtrollare via hans personliga e-post, jag kunde kommunicera och få omedelbar hjälp av honom för att återställa mitt äktenskaps kärlek och lycka. (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) vem som helst kan likaväl få samma hjälp från honom idag för att få tillbaka förlorad kärlek eller återställa ett brutet förhållande och frånskild partner kan återvända till kärleken. det är möjligt eftersom det fungerar för mig inom 2 dagar, min ex kärleksman ringde mig på telefon för att be mig om ursäkt och just nu lever vi båda tillsammans i kärlek och lycka. tack till Dr.Oduduwa för hans begåvade och begåvade krafter att få tillbaka ex inom 34 timmar.

Unknown sa...

Jag har försökt i 2 år att bli gravid och behövde hjälp! Jag har gått till läkare men fortfarande ingenting. Läkarna förklarade att jag och min man är fertila och jag vet inte vart jag ska vända mig. I ett av mina besök på sjukhuset träffade jag någon som vi hade ett hjärtligt samtal med och hon förklarade hur hon väntade i 15 år tills hon träffade Dr Ilekhojie som gav henne örter som gjorde henne gravid bara en månad efter. Hon sa så många bra saker om Dr Ilekhojie och jag var tvungen att se själv. Det har gått 4 månader sedan jag fick örterna och vi är redan gravida. Tack vare Dr Ilekhojie är jag så exalterad att jag snart blir mamma. Jag lämnar hans kontakthjälp till alla som har problem med att bli gravida. Lita på mig och be honom om hjälp. E-post gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259

Unknown sa...

Efter 3 veckors separering älskade jag fortfarande min man och ville ha tillbaka honom. Min man skilde sig från mig för att han träffade en yngre kvinna på jobbet. Efter 17 års äktenskap kunde jag inte ge min man ett barn och även om det inte var mitt fel så uppskattade jag honom eftersom han hade tålamod med mig i många år. Jag förklarade alla mina problem för Dr Ilekhojie och han lovade att hjälpa mig om jag är seriös och villig att lita på honom. Bara inom 72 timmar körde min man mil till vårt hus och frågade om vi kunde arbeta oss tillbaka tillsammans och försonas. Han förklarade för mig hur olycklig han har varit de senaste veckorna och bad att få flytta hem. Jag är glad att mitt livs kärlek är tillbaka och att saker och ting blir bättre. Prata med Dr Ilekhojie för all hjälp. Hans whatsapp-kontakt: +2348147400259 eller mejla gethelp05@gmail.com