söndag 31 oktober 2010

Böcker väntar på att bli signerade

I dag fortsätter vi att signera våra böcker i Göteborgsområdet.

Eller...
i dag är det Borås, Lerum och Allum.
Så det är inget mer inne i stan.
Kanske lika bra med tanke på bombhoten.

Och tiden ställdes om automatiskt i min iPhone i natt.
Det är konstigt det där med teknik, för jag kunde ju inte veta i morse om tiden var omställd automatiskt eller inte.
Så jag fick ringa hederliga gamla 90510 och kontrollera.

Snart dags att checka ut från hotellet och dra mot Borås.

Under tiden kan ni få njuta av en till liten videosnutt.
Den här gången i form av en musikvideo - från Jamaica.



Och NEJ vi rökte inte på någon av oss.
Vilket gjorde att vi betraktades som väldigt udda och annorlunda.
Många undrade vad i helvete vi i så fall gjorde på Jamaica.
Men det kan väl alla se?
Vi hade kul.

Ha en skön söndag alla människor!

4 kommentarer:

4U2 sa...

Fanns det en enda kvinna där?

imse sa...

Det där med tidsomställningen gör en bara förvirrad. Vaknade sex imorse eller var det fem? Ingen aning. Somnade om och vaknade tio eller var det nio?

Jamaica ser härligt ut. Har du varit där flera gånger?

Idag har jag skrivit ett blogginlägg, som gör att mitt huvud kanske rullar snart, så man kanske skulle sticka till Jamaica och gömma sig.

Lycka till med åkandet och signeringarna!

Susjos sa...

Gud va söta ni är! Och skön musik till videon oxå :) Men är du säker på att ni inte rökte på,hihi...
Ha en skön söndag!!

sorenolsson sa...

4U2 - jo. det fanns det. tror jag.

imse - ja, tiden är konstig. och hur kan man vara så styrd av tiden att det känns jättekonstigt i hela kroppen när man ändrar en timme!
jag ska läsa ditt blogginlägg.


susjos - jo. helt säker.
därför blev vi betraktade som udda - och fick namnet "de svenska poliserna".