Ibland har man ont i skallen.
Då kan det se ut ungefär så här:
Ja, jag vet.
jag håller på och lär mig hur min nya dator fungerar.
Det är då man får såna här sjuka ideer.
I dag spelade jag in radioprogram "Vid dagens början" som sänds till helgen i p1.
Lyssna den som orkar.
I morgon ska jag och Anders spela in radioreklam inför BERTS BRAVADER på Nya Parkteatern i sommar.
Vi får väl se om det blir lika sjukt som denna lilla film.
Troligen blir den det.
Det är tisdag.
Härligt!
För det innebär att det snart är onsdag!