Visar inlägg med etikett dator. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett dator. Visa alla inlägg

tisdag 14 april 2009

Ont i skallen

Ibland har man ont i skallen.
Då kan det se ut ungefär så här:



Ja, jag vet.
jag håller på och lär mig hur min nya dator fungerar.
Det är då man får såna här sjuka ideer.

I dag spelade jag in radioprogram "Vid dagens början" som sänds till helgen i p1.
Lyssna den som orkar.

I morgon ska jag och Anders spela in radioreklam inför BERTS BRAVADER på Nya Parkteatern i sommar.
Vi får väl se om det blir lika sjukt som denna lilla film.
Troligen blir den det.

Det är tisdag.
Härligt!
För det innebär att det snart är onsdag!