tisdag 9 november 2010

Ibland blir det lite fel...

Här om dagen dök det upp en gammal bekant på Facebook.
Kul, tyckte jag!
Såg direkt att han hade gjort en sån där rolig specialbild som sin presentationsbild.
Ännu mer roligt, tänkte jag och skrev en kommentar på hans bild.
"Kul bild. Är det FatBooth?"
Och han svarade kort:
"nej"

Sen var jag röd i ansiktet en stund.
Och var tvungen att ta bort honom som kompis.
Det gick bara inte att vara kvar i skammen.

Här är en bild på mig MED fatbooth.



Jag menar om ni undrar.
Riktigt så fet är jag inte ännu.
Men det är ju iofs inte jul än.
Mycket kan hända under skinkans högtid.

I dag håller jag på och planerar och strukturerar en del jobb.
Och det är KUL!
I går fick jag en sån där idé som jag bara älskar att få.
En sån som gjorde att jag genast skrev fem sidor till ett utkast.
Det kan bli en bok, en film eller lite vad som helst av den idéen.
Spännande!

Och Malmö FF vann guld i fotboll.
Det var ju kul för dem.

Här kommer deras hejarklack...



Hur kul som helst!

Nu ska jag återgå till min lilla planering.

Ha en fin tisdag alla människor!

3 kommentarer:

Jeckan sa...

hahaha! Heja Facebook-kompisar!

imse sa...

Men Sören då, det var inte snällt att kommentera bilden på det viset!

Du får sätta in den där bilden på dig, som kompensation, så kan kompisen ge tillbaka.

Storarvid sa...

Ungefär som när jag gratulerade till att en kompis skulle få barn igen, för det var nu till synes rätt uppenbart... tyckte jag.
"Vadå jag är inte gravid" svarade hon...
Hejohå......
Själv har jag lagt ned Facebook ett tag, hamnade i trubbel med en ilsken svärmor
hejohå...... igen