onsdag 10 november 2010

Det ordnar sig alltid

I dag är det SNÖ.
Inte så där lite pudersnö som man nyser bort.
Nä, det är "hej mitt vinterland".

Brr..

Jag är ingen fantast av vinter.
Så är det bara.
Men som sagt - det ordnar sig alltid. Precis som i sången.



I dag har jag bytt däck på bilen och svarat på en massa mail som har legat osvarade en tid.
Skönt att få sånt gjort också.

I morgon skulle jag och Anders egentligen ha åkt till Stockholm för att jobba med manuset till Sunefilmen tillsammans med regissören, Hannes.
Men Hannes fick förhinder så det blir skjutet till lite senare.

Jag får jobba med andra saker istället.
HELST får jag jobba inomhus!

Men helst skulle jag vilja åka på en kryssning i söderhavet.
Eller kanske en kyssning?




Fridens alla människor!

3 kommentarer:

4U2 sa...

Härligt vore att få känna värmen igen - både inne och ute (vi måste spara på elkostnaderna!). Och långa ljusa dagar, vem vill inte ha det?

imse sa...

^Åh herregud! En kyssning i Söderhavet fram till april, det vore grejer. Även en kryssning skulle gå an.

Susjos sa...

Säger som Imse-vill gärna kryssa och kyssa till april!!! Hehe...
Blundar och låtsas att det inte alls är november!!!