onsdag 29 april 2009

Så blev det onsdag. Minsann!

Det är onsdag.
Det var minst en vecka sen sist.

I går hade jag möte med både TV4 och SVT.
Ska bli kul att se om någon av dem vill gå vidare med en beställning.
Om inte ska jag vara bitter hela livet.

Presentationen gällde Tuva-Lisa.
Nordisk film har gjort en pilot-inspelning av en liten del av Tuva-Lisa och Vindens son.
Det ser väldigt bra ut i mina ögon!
Men om någon av kanalerna nappar återstår att se!
Tuva-Lisa är lite av en 12-årig Bridget Jones.
Mycket kul som händer i den unga tjejens liv.
Jag håller alla mina tre tummar.

I dag ska Anders ha möte med SVT om att kanske göra Tv-serie om Zeina & Nalle.
Det kan också bli hur kul som helst!

Själv sitter jag med kvitton och papper som ska lämnas in för ett stundande bokslut i min firma.
Hurra!

..."suck"...

Och så ska jag och Anders skriva klart årets Sunebok.
Det ska bli lite kuligare.
Det ska vara klart någon gång för ett par veckor sedan...
Så LITE stress känner jag i min gamla skrumpna kropp.

Nu åter till högen med papper.

Ha en fin dag alla människor.
Och "njut" av ännu en gammal film från TV-serien Trollkontroll.
Ja, det var länge-länge sen...
Man såg ut så på den tiden.
Tack för maten.

5 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Men herreminje!
Är det verkligen en hel vecka sedan förra onsdagen?
:P

Hoppas att ni ror iland det ni hoppas på.

:)

/Lallis

Anonym sa...

Tänk att det har blivit så. Varje vecka känns som en dag. Varje måndag som en vecka. Fenomenet att bli äldre får man ge sig en funderare på...
Hoppas att du klarar av att fixa allt nu, som du önskar!
Här ska nu jobbas lite innan kvällen! Lärarslusk som jag är!
Ha det gott! Kram anna

Jeckan sa...

Låter ju hur kul som helst med en teve-serie med Tuva-Lisa. Hoppas de är smarta nog att nappa!

Carina - den gråa pippin sa...

Lycka till med allt ni håller på att jobbar och far omkring med.

Jag har lite svårt att tro att du skulle kunna vara bitter när du har det där glada leendet på bloggen. Å du var ju lika trevlig "live" också.

Så int ska du va bittär int!

Fredriksson sa...

Kul med lite tv möte, skoj! Hoppas de köper konceptet, mer Sören och Anders i rutan:)

Rock on
Fredriksson