torsdag 1 september 2011

Sluta!

Nu var det länge sen jag skrev nåt på bloggen.
Det var ju inte bra.
Så då är det väl dax att göra det nu, då.
Det är helt enkelt bara att SLUTA vara så lat.

Gillar den här videon.


Märkligt nog så är det ungefär så som jag uppfattar KBT.
"Om du är arg - sluta vara arg".

Det är nästan lite gulligt korkat.
Ibland är man ju faktiskt arg, för att man behöver vara det.
Eller rädd, eller ledsen, eller glad.

Det har varit sommar.
I dag börjar höstens första månad - september.
Och jag ser fram emot vad som ska hända under denna höst.
Det är inte så mycket som jag vet ännu.
"Bara" att det ska skrivas några böcker, lite mer filmmanus, fokusera på lite föreläsningar och annat smått och gott.
Dessutom så är det snart bokmässan i Gbg.
Årets roligaste händelse?

Jag lovar att det inte ska ta lika lång tid innan nästa blogginlägg.

Sluta!

;)

5 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Problemet är väl om man är arg när det man egentligen känner är något helt annat. Typ sorg, hjälplöshet eller något annat av karaktären "svag och ynklig."
Eller glad när man egentligen är jävligt förbannad, eller säger nej till allt för att man är rädd för allt.
Eller ja, för att man är rädd för att säga nej.

Typ.
Äsch, du fattar.

Anki sa...

Ja nu var det VÄL länge sedan :-) men väldigt härligt att du är tillbaka igen!

Må gott och ha en fin septemberkväll!

Susjos sa...

Stop it! Alltså inte så länge till nästa gång,okey ;)

By the way,kul att se dej här igen!

Marina sa...

va bra - det är alltid kul att läsa dina inlägg!

imse sa...

Man behöver vara lite blogglat emellanåt. Har själv skrivit mitt första inlägg på evigheter.
Vi får väl se hösten som en nystart.

Kram