måndag 3 maj 2010

A real Rocker!

I dag var vi med sonen till sjukhuset och träffade hans nya hjärtläkare.
Han är ju inte längre ett "barn" i åldermässig bemärkelse så det är dags att lägga över honom till vuxenkardiologen.

Satt och klippte härom dagen i lite videomaterial och fick till en liten hyllningsfilm till vår älskade Prins Annorlunda.

Han är ju en Rocker!

Det kan ju vem som helst se!



Annars rullar det vidare med skrivande på Sunebok och Sunefilm.
Och så en hel del planering, förstås!
Ibland känns det som om jag planerar mer än vad jag jobbar.
Kan det vara så?

Och solen skiner så vackert där ute.
Bra att veta.

17 kommentarer:

Helena sa...

Störtskönt! Nu kan jag fortsätta min dag med en go känsla i bröstet. Tack!

Anonym sa...

Sån glädje!
Sån kärlek!
Sån hyllning till er son som nu är en ung man!

Älskade verkligen det här klippet.
Ett sånt vill jag göra till min lille prins också.

Antar att er egen rocker är tämligen stolt över denna film!!

Å så ser vi fram mot mera Sune!

Tack å hej leverpastej.

Anonym sa...

Glömde: Gillar scenen med ölburken och den där han flirtar med kameran!

Anonym sa...

Jaaaamen...det kan ju vem som helst se...att han är den berömde rockande prinsen. En autograf vore inte dumt.
Videon berättar så mycket om kärlek,om modet att finnas till, om hur viktiga drömmar är, om att Livet ändå är bra vackert att leva...detta utan att en mängd ord behövde användas Hjärte-Tack!!
* Humlina

Z sa...

Jag har tänkt att läsa Prins Annorlunda SÅ många gånger! Nästa gång jag går förbi en bibbla eller en bokhandel SKA jag köpa/låna den!

Anna sa...

Så underbart att se. Jag och Max 3 år med DS tittade tillsammans och på de bilder då prinsen är yngre, säger Max att det är han =)
Tack för att vi fick kika!
/ Max mamma
http://ettnyttliv.wordpress.com/

imse sa...

Han är en riktig rocker!

Men planering är väl också jobb?

Anonym sa...

Hej Sören!
Måste lämna ett spår efter mig nu. Har läst din blogg ett tag och det enda felet är att det inte uppdateras lika många gånger jag tittar in, haha.

Vill även tillägga att jag har världens roligaste jobb. Har för mig att du vid något tillfälle har nämnt att du har det men jag hävdar bestämt att mitt är roligare. Varje dag kommer jag till mitt jobb och har så superskoj. Vi pysslar och pratar, promenerar, lunchar och skrattar, varje dag. Jag arbetar på AC. Aldrig att jag någonsin mer kan nöja mig med ett arbete när det finns sådana här guldjobb.

Marika sa...

Shit vilken cooling! Keep om rocking!

Carina - den gråa pippin sa...

Helt underbar Rocker din prins!

Kramar från Västerås

Anonym sa...

Säger som dom säger på facebook, när man har ont om tid eller ord. Gillar!
Grynet

Anonym sa...

Att det finns en enorm faderskärlek till prinsen går inte att ta miste på. man blir tårögd av glädje!

Alicia sa...

Oj sån charm han sitter inne med! Och nog syns det att han is having a good time alltid. Filmen gjorde en glad i magen!

Anonym sa...

åh vad härlig Video! Jag blir nästan lite tårögd. Jag måste säga att jag diggar sune och Bert böckerna. Jag Lyssar gärna på dom för Du och Anders läser otroligt bra!

Emma 12

Mia S sa...

Vilken cool rocker och vilket snyggt halsband !!
:)

Fanny sa...

Fin!

Anonym sa...

Å vilken härlig grabb du har Sören! Ni är begåvade båda två minsann!
Hälsn Anna