tisdag 25 november 2008

En inspelning på TV

I går var jag och Anders i göteborg och spelade in ett TV program med en apa.
Eller en docka, kanske.
det var ap-dockan Totte som var med i Talang som har ett eget TV program som ska börja sändas i TV4 från lucua i år.
I studion i går var jag och Anders, Sibel, Amy Diamond, Agnes och Bert Karlsson.
Tyvärr inte någon som hade nåt Tjo Sound.
Inte ens apan Totte.
Har verkligen INGEN aning om hur programmet blev.
Ibland kan man ha en känsla för det där, men eftersom man spelar mot en docka så blir allt lite mysko i skallen.
Jag kom på mig själv att i pauserna mellan inspelningen prata med dockan..
Väldigt skumt.



På tåget satt vi och skrev upp stolpar på den nya boken om De Onödiga som ska vara klar innan lucia i år.
Och där träffade vi Kalle Moreus som berättade att han hade startat ett snickeri för några år sen. Fast han inte alls kunde snickra.
Och så tog han flygcertifikat. Fast han hatar flygplan.
- Man vill inte göra sånt man redan kan, sa han.
Kul kille.

Nu ska jag ta tag i dagens jobb.
Återkommer med fler bilder och bevis på att jag fick den bästa logen på Tv insp.

Inga kommentarer: