måndag 14 februari 2011

Snart är det vår?

Måndag i dag. En ny härlig vecka står framför oss.
Den kommer innehålla en skjutsning av tre personer till en flygplats i Göteborg, en grabbfest för en nybliven 20-årig prins, skrivande av trevliga manus och ett intensivt längtande efter VÅR!

Alltså...ärligt talat vintern?
Måste du hålla på så här?
I morse var det 19 grader kallt!
Om det fanns möjlighet att slå vintern på käften så skulle jag göra det.

Titta bara på den här bilden:




Se så fint de har det tillsammans.
Han bjuder henne på sin korv.
Och där sätts det fart på en del fantasi?

Ja, våren är onekligen en saknad tid just nu.
Jag vill ha sol, värme och...få bjuda på korv!

:)

I dag är det en lite stressig dag, så jag förstår inte varför jag ens skriver detta inlägg.

Dags att ta tag i allt det "viktiga".

Ha en fin måndag, alla människor!

3 kommentarer:

Susjos sa...

Än så är det långt till vår! Så behåll skor och strumpor på!
Jag håller med dig,vintern kan få ge sig nu! Fast när man tittar ut så är det fint när solen skiner i alla fall ;)
Ha en trevlig Alla ♥ Dag!

Gott sa fisken sa...

Körv&vår är fint!
Ha en forsatt fin måndag du också, Sören!
/Bajskorven

Anonym sa...

Utan vintern skulle Sveriges sportframgångar reducerats kraftigt.