torsdag 18 november 2010

Sjung, sjung, sjung!

Ni har väl inte glömt bort att det är torsdag i dag?

Det innebär nämligen att det är sjungdag.
Trodde att alla visste det.
Man måste sjunga på torsdagar.
Det är nån sorts lag, tror jag.

Mest bör man sjunga med Heino.
Vi får aldrig glömma bort att sjunga med Heino.



Bingo Rimérs nya karriär i Tyskland?

I dag är det möte i Stockholm.
Prat om att eventuellt göra en ny Suneteater.
Vi får väl se hur det går.

Annars så rullar det mest på med skrivandet av en ny Bertbok.
Och så ett lite hemligt projekt som jag hoppas kunna berätta om SNART!
:)

Ha en fin torsdag - och SJUNG, SJUNG, SJUNG!!!

2 kommentarer:

imse sa...

Jag sjunger varje torsdag!
Ikväll har jag sjungit med Kikki Danielsson. En liten pudding! :-)

Unknown sa...

Hej Sören!!

Du har en bloggaward att hämta hos mig bara för att du är så himla bra! :)

Kram