onsdag 30 november 2011

Signeringar

Nu drar det igång med lite signeringar inför julen.
Vi börjar på lördag den 3:e då vi är på Kosta bokhandel i Småland och signerar mellan 14-16.
Sen ska jag på ett uppdrag i Gävle mellan den 5-6 december (ingen signering)
Efter det ska vi till Nora på författarbesök den 9:e december. Efter det är det tänkt att vi ska kröna Karlskogas lucia på kvällen.
Den 16:e december ska vi på författarbesök i Mantorp - och efter det ska vi signera böcker i Linköping.
Den 17:e ska vi signera böcker i Karlskoga bokhandel mellan 11-13 (Spongs bokhandel) och därefter åker vi vidare till Karlstad där vi signerar mellan 14.30-16.30
Den 19:e och 20:e ska jag signera i Stockholm (Anders kan troligen inte vara med då)

Sen blir det jul.
Tror jag.

Men innan dess ska dessutom tre böcker vara klara - och en ny version av Sunefilmen.
Ja, det är väl bara att hugga in och fortsätta jobbet.

Fridens!

3 kommentarer:

Susjos sa...

Full fart i december alltså!
Kommer ni till Stinsen i år igen tro?

Freja Rico sa...

Ja, ni har att göra, sedan skriver ni väl emellan antar jag :-)!?

Lovable sa...

Hej Sören, hittade just till din blogg. Vad kul! Lyckliga du som får åka iväg och möta glada läsare och signera. Jag hoppas, hoppas att jag också får göra det med mina barnböcker någon dag. Må väl!