fredag 20 mars 2009

Sista föreläsningen denna vecka

Jag har kört bil så att jag nästan är yr av trötthet.
I går kväll åkte jag från Sala och hamnade på ett hotellrum i Skillingaryd vid ett tiden i natt.
Sen vaknade jag vid sex och fortsatte ner till Blekinge och Sölvesborg.
Där pratade jag om Prins Annorlunda för ännu en härlig publik.
Jag är både tacksam och rörd över responsen från alla som har velat lyssna på mig.

Här är några bilder från i dag.






Sen var det bara att hoppa in i bilen och köra upp till Göteborg.
Kom fram vid fem-tiden och är ganska duktigt trött nu.
Det blir en bastu, lite mat och Lets Dance på Tv. sen kommer jag att sova ganska gott, tror jag.
Eller vad tror ni?

I morgon är det Turista-mässan här i Göteborg.
Jag och Anders ska presentera Berts Bravader som ska spelas i Örebro i sommar.
Det ryktas av vi kommer få besök av BERT...

4 kommentarer:

Ulrika Gabriel sa...

Du har fått mycket bra kritik för din föreläsning. Missade tyvärr ditt framträdande i Västerås själv, men läste om dig i den lokala pressen (VLT). De var mycket nöjda...
Ett viktigt jobb du gör att åka runt och prata om att det annorlunda inte är så annorlunda som vi tror - bara på ett annat sätt.
Allt gott till dig! önskar Ulrika

Anonym sa...

Oj det var så trevligt att se att du kom fram med livet i behåll... Var lite nervös för din skull faktiskt!
Men du S! Ska du våga ta upp händerna ur fickorna när du föreläser? ;)
Hoppas att du får en toppen kväll och en innehållsrik morgondag! Sitter här i husvagnen och tar det ko lugnt! Kram Anna

Maritasblogg sa...

Ser att du varit i min gamla hemort SALA, det var där livet började för mig !!
Hoppas du kommer där jag befinner mig nu i Umeå !! // Skulle vilja ta del av din föreläsning !! Trevlig helg // Marita

Anonym sa...

Hej Sören! Var som sagt en mycket bra föreläsning du hade i Sölvesborg. Om du vill kan jag skicka lite fler bilder och porträttet jag tog på dig, det blev riktigt bra. Både jag och min pojkvän blev riktigt glada över autograferna också, förresten. :)

/ Linnea, fotografen/skribenten från FOMS-konferensen. (plurka[at]gmail.com)